In de meeste gevallen dekt de verzekering uw schade!
Heeft u schade aan uw gsm, smartphone of tablet en heeft u een inboedel- of toestelverzekering? Dan is er een grote kans dat uw toestelreparatie ook gedekt wordt door deze verzekering. Wat veel mensen niet weten, is dat de inboedelverzekering in- en rondom uw huis voor een bepaald maximumbedrag dekking biedt voor schade en/of diefstal van uw mobiele telefoon.
Dus heeft u uw gsm, smartphone of tablet in huis of de tuin laten vallen en heeft u daardoor schade? Vaak dekt uw inboedelverzekering hier de kosten van.
Uit ervaring weten wij dat de meeste verzekeringsmaatschappijen glasschade en waterschade ook dekken als u bijvoorbeeld per ongeluk een glas water over uw toestel heeft laten vallen, of als uw toestel uit uw broekzak is gevallen, etc.
Tip: Het is verstandig om de voorwaarden van uw verzekeringsmaatschappij door te lezen.
Op deze manier is het mogelijk om uw smartphone of tablet gratis bij ons te laten repareren.
Wanneer uw toestel via de verzekering gerepareerd kan worden heeft u de mogelijkheid om tijdens de duur van uw reparatie een leentoestel te gebruiken welke door Phonkey verstrekt zal worden.
Vraag bij ons om uw schaderapport!
Het is altijd makkelijker om uw verzekeringmaatschappij te benaderen met een schaderapport van een professioneel en erkend reparatiebedrijf.
U kunt bij Phonkey een schaderapport opvragen, u betaald hierbij 10% van de totale reparatie kosten. Dit bedrag wordt van uw reparatiekosten afgetrokken waardoor de reparatie volledig kosteloos blijft voor u, indien uw verzekering het bedrag dekt!