Heeft u een Galaxy Tab E (9.6 inch, Wi-Fi) maar hier geen plezier meer van? Je tablet doet niet wat jij wilt? Laat ons dan je tablet onderzoeken. Wij kijken waar het probleem ligt. Je ontvangt altijd een rapport van het onderzoek. Daarna kijken we wat je het beste met je tablet kan doen. Als je de tablet wilt laten repareren, dan verzorgen wij de reparatie van je kapotte tablet.
Reparatie van uw tablet
In de werkplaats van onze winkel repareren wij je mobiele toestel. Wil je je telefoon door ons te laten repareren, vul dan hieronder het formulier in. Dan maken wij alvast een bestelbon voor je aan en verloopt het proces sneller en makkelijker.
Tot ziens in onze winkel!
Hoe gaat een Galaxy Tab E (9.6 inch, Wi-Fi) reparatie in zijn werk?
Vaak kunt u op elk moment van de dag bij ons terecht voor een Galaxy Tab E (9.6 inch, Wi-Fi) reparatie. U loopt de winkel binnen en bespreekt uw probleem met onze werknemer die u dan volgens adviseert voor de volgende actie. Dit kan vaak een reparatie als gevolg hebben. De college neemt uw gegevens op, neemt de telefoon in en geeft u een reparatie bon als bewijs van inleveren van de telefoon. Een Galaxy Tab E (9.6 inch, Wi-Fi) reparatie duurt vaak een uur, enkele reparatie kunnen wat langer duren. Wanneer de Galaxy Tab E (9.6 inch, Wi-Fi) reparatie succesvol is voltooid ontvangt u van ons een berichtje of wordt u gebeld. Nadat de telefoon is betaald ontvangt u de bon met het garantiebewijs, de garantieperiode bedraagt 6 maanden na de Galaxy Tab E (9.6 inch, Wi-Fi) reparatie.
Wat voor onderdelen worden gebruikt?
Bij Phonkey wordt een Galaxy Tab E (9.6 inch, Wi-Fi) reparatie verricht met tot zover mogelijk alleen originele onderdelen van de maker van uw telefoon. Mocht dit niet mogelijk zijn, bijvoorbeeld Apple geeft geen originele onderdelen vrij aan reparatie bedrijven, dan gebruiken wij de hoogst mogelijk kwaliteit onderdelen op de markt. Hieruit maken wij zeker onderscheid met onze concurrenten. Wij streven er naar om de klant zo eerlijk en vriendelijk te behandelen. Om deze reden gebruiken wij dan ook de beste accu’s en schermen die wij kunnen verkrijgen. Na jaren staan wij dan ook bekend om onze kwalitatieve reparaties en onze hoge garantie periode van 6 maanden. U kunt er dus bij Phonkey altijd op vertrouwen dat u een professionele en uiterst kwalitatieve Galaxy Tab E (9.6 inch, Wi-Fi) reparatie krijgt.
Krijg ik garantie na een Galaxy Tab E (9.6 inch, Wi-Fi) reparatie?
Uiteraard krijgt u bij Phonkey na een Galaxy Tab E (9.6 inch, Wi-Fi) reparatie een garantie periode. Deze periode bedraagt 6 maanden, dit is het dubbele van de meeste van onze concurrent die de garantie bij 3 maanden houden. Phonkey heeft veel vertrouwen in de kwaliteit van de onderdelen die wij gebruiken voor een Galaxy Tab E (9.6 inch, Wi-Fi) reparatie. De garantie houdt in dat het onderdeel dat wij vervangen tijdens een Galaxy Tab E (9.6 inch, Wi-Fi) reparatie zeker een half jaar vlekkeloos moet werken, mocht er ook maar iets mankeren dan raden wij het altijd aan om direct terug te komen naar de winkel zodat wij u hiermee van dienst kunnen zijn. Indien het binnen de garantie valt (fabrieksschade) dan repareren/vervangen wij kosteloos het onderdeel. Er zijn uiteraard ook gevallen wanneer iets niet onder de garantie valt: dit is wanneer het toestel waterschade heeft ondervonden, de telefoon zichtbare schade heeft of de schade is ontstaan door stoten/vallen. In kort, alle schade die zich niet in de fabriek heeft voor gedaan valt niet onder de garantie.