✓ Toestel ter reparatie opsturen
✓ Binnen 1 uur klaar
✓ Betalen via iDeal is mogelijk
✓ 6 maanden garantie
Galaxy Tab S8+
Galaxy Tab S8+ Reparatie
In de werkplaats van onze winkel voeren wij de Galaxy Tab S8+ reparatie uit. Wil je graag jouw Galaxy Tab S8 laten repareren, vul dan hieronder het formulier in. Dan maken wij alvast een bestelbon voor je aan en verloopt het proces sneller en makkelijker. Tot ziens in onze winkel Kom je er niet uit? Je kan altijd contact opnemen.aa
Galaxy Tab S8+ Reparatie Zoetermeer
Krijg ik garantie na een Galaxy Tab S8+ reparatie?
Uiteraard krijgt u bij Phonkey na een Galaxy Tab S8+ reparatie een garantie periode. Deze periode bedraagt 6 maanden, dit is het dubbele van de meeste van onze concurrent die de garantie bij 3 maanden houden. Phonkey heeft veel vertrouwen in de kwaliteit van de onderdelen die wij gebruiken voor een Galaxy Tab S8+ reparatie. De garantie houdt in dat het onderdeel dat wij vervangen tijdens een Galaxy Tab S8+ reparatie zeker een half jaar vlekkeloos moet werken, mocht er ook maar iets mankeren dan raden wij het altijd aan om direct terug te komen naar de winkel zodat wij u hiermee van dienst kunnen zijn. Indien het binnen de garantie valt (fabrieksschade) dan repareren/vervangen wij kosteloos het onderdeel. Er zijn uiteraard ook gevallen wanneer iets niet onder de garantie valt: dit is wanneer het toestel waterschade heeft ondervonden, de telefoon zichtbare schade heeft of de schade is ontstaan door stoten/vallen. In kort, alle schade die zich niet in de fabriek heeft voor gedaan valt niet onder de garantie.
Hoe gaat een Galaxy Tab S8+ reparatie in zijn werk?
Vaak kunt u op elk moment van de dag bij ons terecht voor een Galaxy Tab S8+ reparatie. U loopt de winkel binnen en bespreekt uw probleem met onze werknemer die u dan volgens adviseert voor de volgende actie. Dit kan vaak een reparatie als gevolg hebben. De college neemt uw gegevens op, neemt de telefoon in en geeft u een reparatie bon als bewijs van inleveren van de telefoon. Een Galaxy Tab S8+ reparatie duurt vaak een uur, enkele reparatie kunnen wat langer duren. Wanneer de Galaxy Tab S8+ reparatie succesvol is voltooid ontvangt u van ons een berichtje of wordt u gebeld. Nadat de telefoon is betaald ontvangt u de bon met het garantiebewijs, de garantieperiode bedraagt 6 maanden na Galaxy Tab S8+ reparatie.
Wat voor onderdelen worden gebruikt?
Bij Phonkey wordt een Galaxy Tab S8+ reparatie verricht met tot zover mogelijk alleen originele onderdelen van de maker van uw telefoon. Mocht dit niet mogelijk zijn, bijvoorbeeld Apple geeft geen originele onderdelen vrij aan reparatie bedrijven, dan gebruiken wij de hoogst mogelijk kwaliteit onderdelen op de markt. Hieruit maken wij zeker onderscheid met onze concurrenten. Wij streven er naar om de klant zo eerlijk en vriendelijk te behandelen. Om deze reden gebruiken wij dan ook de beste accu’s en schermen die wij kunnen verkrijgen. Na jaren staan wij dan ook bekend om onze kwalitatieve reparaties en onze hoge garantie periode van 6 maanden. U kunt er dus bij Phonkey altijd op vertrouwen dat u een professionele en uiterst kwalitatieve Galaxy Tab S8+ reparatie krijgt.