Op zoek naar een Alcatel A3 XL (2017) reparatie ? Je mobiele telefoon doet niet wat jij wilt? Laat ons dan je telefoon onderzoeken. Wij kijken waar het probleem ligt. Je ontvangt altijd een rapport van het onderzoek. Daarna kijken we wat je het beste met je telefoon kan doen. Als je de smartphone wilt laten repareren, dan verzorgen wij de reparatie van je kapotte toestel.

A3 XL (2017) Reparatie
In de werkplaats van onze winkel repareren wij je mobiele toestel. Wil je graag een A3 XL (2017) Reparatie, vul dan hieronder het formulier in. Dan maken wij alvast een bestelbon voor je aan en verloopt het proces sneller en makkelijker. Tot ziens in onze winkel.

Alcatel A3 XL (2017)

Stap 1 van 2

50%

Hoe gaat een A3 XL (2017) reparatie in zijn werk?

Vaak kunt u op elk moment van de dag bij ons terecht voor een A3 XL (2017) reparatie. U loopt de winkel binnen en bespreekt uw probleem met onze werknemer die u dan volgens adviseert voor de volgende actie. Dit kan vaak een reparatie als gevolg hebben. De college neemt uw gegevens op, neemt de telefoon in en geeft u een reparatie bon als bewijs van inleveren van de telefoon. Een A3 XL (2017) reparatie duurt vaak een uur, enkele reparatie kunnen wat langer duren. Wanneer de A3 XL (2017) reparatie succesvol is voltooid ontvangt u van ons een berichtje of wordt u gebeld. Nadat de telefoon is betaald ontvangt u de bon met het garantiebewijs, de garantieperiode bedraagt 6 maanden na de A3 XL (2017) reparatie.

Wat voor onderdelen worden gebruikt?

Bij Phonkey wordt een A3 XL (2017) reparatie verricht met tot zover mogelijk alleen originele onderdelen van de maker van uw telefoon. Mocht dit niet mogelijk zijn, bijvoorbeeld Apple geeft geen originele onderdelen vrij aan reparatie bedrijven, dan gebruiken wij de hoogst mogelijk kwaliteit onderdelen op de markt. Hieruit maken wij zeker onderscheid met onze concurrenten. Wij streven er naar om de klant zo eerlijk en vriendelijk te behandelen. Om deze reden gebruiken wij dan ook de beste accu’s en schermen die wij kunnen verkrijgen. Na jaren staan wij dan ook bekend om onze kwalitatieve reparaties en onze hoge garantie periode van 6 maanden. U kunt er dus bij Phonkey altijd op vertrouwen dat u een professionele en uiterst kwalitatieve A3 XL (2017) reparatie krijgt.

Krijg ik garantie na een A3 XL (2017) reparatie?

Uiteraard krijgt u bij Phonkey na een A3 XL (2017) reparatie een garantie periode. Deze periode bedraagt 6 maanden, dit is het dubbele van de meeste van onze concurrent die de garantie bij 3 maanden houden. Phonkey heeft veel vertrouwen in de kwaliteit van de onderdelen die wij gebruiken voor een A3 XL (2017) reparatie. De garantie houdt in dat het onderdeel dat wij vervangen tijdens een A3 XL (2017) reparatie zeker een half jaar vlekkeloos moet werken, mocht er ook maar iets mankeren dan raden wij het altijd aan om direct terug te komen naar de winkel zodat wij u hiermee van dienst kunnen zijn. Indien het binnen de garantie valt (fabrieksschade) dan repareren/vervangen wij kosteloos het onderdeel. Er zijn uiteraard ook gevallen wanneer iets niet onder de garantie valt: dit is wanneer het toestel waterschade heeft ondervonden, de telefoon zichtbare schade heeft of de schade is ontstaan door stoten/vallen. In kort, alle schade die zich niet in de fabriek heeft voor gedaan valt niet onder de garantie.