Phonkey biedt naast reparatie op afspraak ook de mogelijkheid tot reparatie per post. Bij reparatie per post heeft u de keuze uit weekservice en 24uur-service.

Verpak jouw defecte apparaat in een stevige bubbel envelop of doos. Je hoeft alleen jouw apparaat naar ons te verzenden. Je hoeft geen kabels, laders, of simkaart mee te sturen.

U kunt het pakketje aangetekend versturen bij elk postkantoor. Verzend deze naar ons adres:

Phonkey
Hogerop 17
2711 AX Zoetermeer
Maakt u gebruik van onze 24uur-service dan gaat uw toestel gegarandeerd binnen 24 uur weer retour. U bent uw toestel dan slechts 3 werkdagen kwijt* (extra kosten € 9,95). Reparaties waarbij 24uur-service niet mogelijk is, worden tijdens de aanmelding door Phonkey aangegeven.
Voorbeeld: toestel wordt op maandag door Phonkey ontvangen = toestel wordt op dinsdag door Phonkey retour gestuurd.

Aanmelding & handige tips
Wanneer u kiest voor 24uur- of weekservice dient u uw toestel per post naar ons te versturen. Per post eng? Nee hoor! Na aanmelding van uw toestel ontvangt u van ons een email met daarin de opdrachtbevestiging en informatie over het veilig opsturen van uw telefoon. Of bekijk onze handige tips op de website.

Ontvangst & behandeling
Zodra wij uw toestel hebben ontvangen, wordt het onderzocht en gecontroleerd op de door u aangegeven problemen. Wanneer uw toestel in behandeling wordt genomen ontvangt u per email de factuur. Mocht het probleem anders zijn dan aangegeven of heeft u het probleem omschreven, dan krijgt u van ons altijd eerst een prijsopgave voordat we overgaan tot reparatie.

Reparatie & retourzending
Nadat uw toestel in behandeling is genomen, wachten wij tot de betaling is ontvangen. Zodra de factuur is voldaan wordt uw toestel gerepareerd en retour gezonden volgens procedure. Alle pakketten worden verzekerd verstuurd met PostNL (€ 4,95 verzendkosten). Zodra uw toestel wordt aangeboden bij PostNL ontvangt u hiervan een email met daarin een track & trace code. Uw verzenddatum wordt als volgt bepaald: datum ontvangst + type service = verzenddatum*
*mits uw factuur tijdig is voldaan

Wij sturen je apparaat aangetekend naar u weer terug. Heb je vragen over het verzenden en retourneren van gadgets voor reparatie? Neem contact met ons op, dan helpen we je snel.